EKVI
Rólunk
Hírek
Kapcsolat
Képtár
Dokumentumtár
Dokumentumtár 2
Szerződések
WebMail
Hiba Bejelentő
Intézményeink
Bölcsődék
Óvodák
Általános Iskolák
Középiskolák
Egyéb Intézmények
Imókő Üdülő
Óvodák
Bervavölgyi Óvoda
Katica Óvoda
Katica Óvoda Eszterlánc Tagóvoda
Ney Ferenc Óvoda
Ney Ferenc Óvoda Farkasvölgyi Tagóvoda
Dr. Hibay Károly Óvoda
Joó János Óvoda
"Ovi-Vár" Óvoda
Szivárvány Óvoda
Gyermeklánc Óvoda
Bölcsődék
Cecey Éva Bölcsőde
Lajosvárosi Bölcsőde
Módszertani Bölcsőde
Semmelweis Bölcsőde

Ügyfélbarát közigazgatás

Március 16-án elindult egy nagyszabású elégedettség-felmérési program a Polgármesteri Hivatalban, melyet Eger Megyei Jogú Város új jegyzője, dr. Kovács Luca hirdetett meg az ügyfélbarát közigazgatás fejlesztésének jegyében. Mint elmondta: a hivatali dolgozókkal szemben elvárás, hogy tartsák szem előtt: nem ügyiratokat kezelnek, hanem az emberek ügyeivel foglalkoznak. Várjuk tehát a polgárok észrevételeit az ügyfélpontokon, kíváncsiak vagyunk az önkormányzati munkával kapcsolatos véleményekre, visszajelzésekre.

A felmérés első ütemben április végéig tart, a hivatal vezetője több száz, helyben kitölthető kérdőív beérkezésére számít.

Kifejtette: 14 olyan irodán helyeztek el a 10 kérdésből álló, néhány perc alatt kitölthető íveket, ahol kollégáik ügyfelekkel foglalkoznak. Ilyen például az Okmány- és Igazgatási Iroda, vagy a Gyámhivatal, de a lakosság segítségével értékelni szeretnék a hivatali munkát többek között az adó-, a szociális- és az építésügyi területen is. A 14 ügyfélfogadó tér mellett az elégedettséget felmérő kérdőívek megtalálhatók a Városháza aulájában és a Kossuth utcai épületben is. A jegyző asszony kéri az egrieket, hogy segítsék munkájukat, hiszen a kérdőív útján szerzett tapasztalatokkal is az ügyfelek érdekében kívánják tovább fejleszteni az önkormányzati munkát. Hasonló céllal ötletládát helyeztek el a Városháza aulájában, várva a javaslatokat.

Bajzát Rafael, 2011/03/18 10:47:13 « Vissza